دانلود رمان جدید | رمان عاشقانه

رمان,دانلود رمان,رمان عاشقانه,رمان ایرانی,رمان جدید

دانلود رمان جدید | رمان عاشقانه

رمان,دانلود رمان,رمان عاشقانه,رمان ایرانی,رمان جدید

  • ۰
  • ۰
دانلود رمان عاشقانه احتمالا گم شده ام

رمان احتمالا گم شده ام از سارا سالار

نام رماننام رمان : احتمالا گم شده ام

نویسنده به قلم :سارا سالار

حجم رمانحجم رمان : ۱.۷۶ مگابایت پی دی اف , ۰.۹۹ مگابایت نسخه ی اندروید ,۸۸۴ کیلو بایت نسخه ی جاوا ,۲۴۶ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

صدای زنگ تلفن ترتیب مغزم را می دهد. دستم را بی خودی طرفش دراز می کنم تا قبل از این که مغزم روی تخت ولو شود، صداش را کم کنم… می رود روی پیغام گیر… کیوان است. می خواهد بداند خانه هستم یا نه. جواب نمی دهم.
سرم را که از روی بالش بلند می کنم، تازه می فهمم چه قدر سنگین است…

فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان احتمالا گم شده ام از سارا سالار با فرمت pdf

download :دانلود رمان احتمالا گم شده ام از سارا سالار با فرمت apk

download :دانلود رمان احتمالا گم شده ام از سارا سالار با فرمت java

download :دانلود رمان احتمالا گم شده ام از سارا سالار با فرمت jad

download :دانلود رمان احتمالا گم شده ام از سارا سالار با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان احتمالا گم شده ام از سارا سالار با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

صدای زنگ تلفن ترتیب مغزم را می دهد. دستم را بی خودی طرفش دراز می کنم تا قبل از این که مغزم روی تخت ولو شود، صداش را کم کنم… می رود روی پیغام گیر… کیوان است. می خواهد بداند خانه هستم یا نه. جواب نمی دهم.
سرم را که از روی بالش بلند می کنم، تازه می فهمم چه قدر سنگین است از لا به لای بخار توی سرم به ساعت میز نگاه می کنم. ساعت ده است یا یازده یا دوازده؟ چه اهمیتی دارد؟ سعی می کنم دیشب را به خاطر بیاورم جاش سامیار به خاطرم می آید و این که اهمیت دارد ساعت ده است یا یازده یا دوازده و اصلاً زود بیدار شده باشد، تا حالا چه کار کرده و حالا دارد چه کار می کنند…

  • ۹۵/۰۲/۰۷
  • محمد احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی