دانلود رمان جدید | رمان عاشقانه

رمان,دانلود رمان,رمان عاشقانه,رمان ایرانی,رمان جدید

دانلود رمان جدید | رمان عاشقانه

رمان,دانلود رمان,رمان عاشقانه,رمان ایرانی,رمان جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود رمان عاشقانه شرق بهشت

رمان شرق بهشت از فریده رهنما

نام رماننام رمان : شرق بهشت

نویسنده به قلم :فریده رهنما

حجم رمانحجم رمان : ۵.۹۶ مگابایت پی دی اف ,۱.۵ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۳۶ مگابایت نسخه ی جاوا ,۶۱۳ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

لحظه ها از قطره چکان زندگی چکه چکه فرو می افتادند و در بی کران زمان گم می شدند . هوای فرودگاه دم کرده و خفه بود ، معجون درهم آمیخته با بوی عرق تن و بوی انواع و اقسام عطر و ادکلن های پاریسی که در فضا پراکنده میشد ، نفس کشیدن را مشکل می کرد.
زنها با این تصور که طولانی بودن لحظات انتظار آرایش صورتشان را کمرنگ کرده ، هر چند لحظه یکبار بی توجه به نگاه کنجکاو اطرافیان ، بر رنگ و روغن چهره و قرمزی لبها می افزودند …


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان از نفس افتاده از مریم حیدری با فرمت pdf

download :دانلود رمان از نفس افتاده از مریم حیدری با فرمت apk

download :دانلود رمان از نفس افتاده از مریم حیدری با فرمت java

download :دانلود رمان از نفس افتاده از مریم حیدری با فرمت jad

download :دانلود رمان از نفس افتاده از مریم حیدری با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان از نفس افتاده از مریم حیدری با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

بدون این که اصلا توانسته باشم بخوابم از جام بلند شدم. از دیروز بعد از ظهر که رفته بودم تا ببینم چه جوری می شود از او رضایت بگیرم و آن حرف ها را به من زده بود فکر و خیال راحتم نگذاشته بود. وارد حمام شدم و شیر اب رو باز کردم که دوش بگیرم و زیر دوش ایستادم. دوباره رفتم توی فکر:«چاره ای نبود، روزگاری که همیشه به کام من و خانواده ام می گذشت حالا داشت آن رویش رو نشانمان می داد، از دو سال پیش بد بیاریمون با مرگ پدر و مادر شروع شد. پدر و مادری که همه ی زندگی من و برادرم هومن بودن بعدم ما موندیم و یه زندگی که باید اداره اش می کردیم. یه سال گذشته بود همه چیز به هم ریخته بود افتادیم دنبال کارها من به جای پدرم رییس شرکت ساختمانیش شدم و هومنم برگشت.

  • ۹۵/۰۲/۰۷
  • محمد احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی