دانلود رمان جدید | رمان عاشقانه

رمان,دانلود رمان,رمان عاشقانه,رمان ایرانی,رمان جدید

دانلود رمان جدید | رمان عاشقانه

رمان,دانلود رمان,رمان عاشقانه,رمان ایرانی,رمان جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود رمان عاشقانه توهمی عاشقانه

رمان توهمی عاشقانه از مریم پریزاد

نام رماننام رمان : توهمی عاشقانه

نویسنده به قلم :مریم پریزاد

حجم رمانحجم رمان : ۳ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۴ مگابایت نسخه ی اندروید , ۰.۹۳ مگابایت نسخه ی جاوا , ۲۸۴ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختری به اسم مه گل ه که بعد از بازگشت از سفر با شنیدن خبر فوت خانواده ش دچار یه شوک میشه و برای مدتی به تیمارستان میره و …


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان توهمی عاشقانه از مریم پریزاد با فرمت pdf

download :دانلود رمان توهمی عاشقانه از مریم پریزاد با فرمت apk

download :دانلود رمان توهمی عاشقانه از مریم پریزاد با فرمت java

download :دانلود رمان توهمی عاشقانه از مریم پریزاد با فرمت jad

download :دانلود رمان توهمی عاشقانه از مریم پریزاد با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان توهمی عاشقانه از مریم پریزاد با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

چنان می دویدم….گویا کسی دنبالم کرده. چیزی نمی دیدم و چیزی نمی شنیدم. تنها به نقطه ی مقابل نگاه می کردم، و می دویدم.

انگار هر چه می دویدم از مقصدم دور تر می شدم. این من بودم که در هاله ای از مه فرو می رفتم، و همه چیز رو دور می دیدم.

نمی دونم چه طور بگم؟! رسیدم، انگار نرسیدم! خواب بودم، انگار بیدار بودم، و هوشیار!

کاش این قدر نمی دویدم، برای رسیدن؛ حالا رسیدم، که چی بشه؟ که چی رو ببینم؟ که صدای گریه های بستگانم رو بشنوم؟ هنوز مات و مبهوت در مقابل درب ورودی بهشت زهرا وایستاده بودم. نمی دونم چه طوری رسیدم! به اون جا، حتی الان که به اون زمان فکر می کنم، بازم مات می مونم! توی خودم بودم، که صدای نگران دختری توی گوشم زنگ خورد:

ـ مه گل، تو این جا چیکار می کنی؟ آهای با توام، کجایی؟ مه گل؟ تو چه طوری اومدی این جا؟ کی آوردت؟ مه گل، محض رضای خدا یه جوابی بده بهم؟ مه گل تو از چیزی….

ـ مه گل، عمه جون بمیرم الهی برات، یتیم شدی! عمه ات برات بمیره، حالا این دختر بدون بابا چیکار کنه؟

  • ۹۵/۰۲/۰۷
  • محمد احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی